Programa temporal de residència inicial docent “Sensei”

El Programa de residència inicial docent de Catalunya, SENSEI, és una experiència professional de capacitació anual pensada especialment per als docents novells que s’inicien en la tasca docent. El programa està dissenyat per a ser desenvolupat en residència en un centre educatiu, amb l’acompanyament d’una mentoria, i compta amb un programa formatiu amb seminaris, experiències pràctiques, reflexió, codocència i feedback constant.

El Departament d’Educació aposta per aquest model d’inducció en algunes escoles catalanes, un programa experimental d’acompanyament i suport al docent novell, com a pont necessari entre la formació inicial i la carrera professional docent. Aquest s’emmarca en el model del Desenvolupament professional docent (DPD) del Departament d’Educació.

L’escola Montpalau acull aquest any a tres mestres en el marc del programa SENSEI. En Marçal, l’Andrea i la Chaimae formaran part del claustre de l’escola durant el curs 2023/24. Aquests docents estaran acompanyats per un mestre mentor que els guiarà i ajudarà en aquest procés.

Estem molt contents de tenir-vos a l’escola. BENVINGUTS!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *