TV3 i CLAN ?

Canal Super3

El canal Super3 ha arribat a un acord amb el Departament d’Educació per proposar als centres educatius, als docents i a les famílies programes del Super3 que puguin contribuir a l’aprenentatge dels alumnes. Alguns d’aquests espais recomanats són “Una mà de contes“, el programa de ciència “Dinàmiks”, l’informatiu infantil i juvenil “InfoK”, l’espai de cuina amb “Manduka” o el concurs d’anglès “Fish&Chips”. També incorpora el nou format digital “Avui aprenem“, peces curtes on els súpers podran descobrir curiositats dels animals o relacionades amb el món de la natura, entendre alguns descobriments científics, jugar en anglès o descobrir fets curiosos de la història.

Canal Clan

El Ministeri d’Educació, en col·laboració amb RTVE , posa en marxa aquest dilluns la iniciativa ‘Aprenem a casa’, a Clan TV , dirigida a escolars de primària i ESO per facilitar l’aprenentatge durant la suspensió de l’activitat lectiva motivada per l’estat d’alarma.