GEP – LEARNING ABOUT!

En el curs escolar 2019-2020 vam tancar nostra formació en el projecte Generació Plurilingüe (GEP) impulsat pel Departament d’Ensenyament. Amb l’aplicació d’aquest  projecte promovem la millora de la competència comunicativa en llengua anglesa de l’alumnat mitjançant la realització de matèries no lingüístiques en aquesta llengua estrangera. En el nostre cas, impulsem l’anglès diferents espais, a partir de la ràdio escolar, del teatre i de la música.

Els seus principals objectius d’aquest projecte són:

1. Augmentar competència lingüística de l’alumnat i el professorat.

2. Millorar el desenvolupament competencial de l’alumnat.

3. Acompanyar els centres en el desplegament d’un projecte lingüístic plurilingüe.

Continuem demanat cada curs una auxiliar de conversa nativa que ens ajudaria en la millora de la competència comunicativa lingüística en anglès a educació infantil i primària però no hem tingut sort. Ho continuarem intentant!

Ofertas en cursos de inglés durante estas navidades | CEIN ...