DIA DE LA PAU

Avui hem celebrat el dia de la pau. Cada cicle ha preparat diferents actuacions per a recordar-nos a tots que cal seguir treballant per fer possible la PAU al nostre planeta.

10 anys a l’escola nova

Avui fa exactament 10 anys que vam inaugurar el nou edifici de l’escola El Montcau al carrer del Pi número 1. Avui, primer dia de classe del 2024 ho hem volgut recordar amb la companyia dels cap-grossos d’Ordal que ens han visitat i hem cantat… Llegeix més»

La caseta dels pardals

Avui en sortir al pati hen tingut una sorpresa majúscula! Les famílies de l’escola han restaurat la caseta de fusta! Ara és la Caseta dels Pardals, i forma part del projecte pati, on mica en mica anirem adequant l’entorn d’esbarjo dels nostres infants. La… Llegeix més»

INICIEM EL CURS AMB BON PEU!

Impressionant el berenar marroquí que ens va organitzar l’Afa El Montcau amb les insuperables mares cuineres.

Gràcies a la iniciativa de l’Afa i l’escola, la tarda del primer dia de classe, les famílies ens van sorprendre amb unes pastes exquisides, i que no només entraven per la boca sinó que també per la vista.

Tot plegat estava formidablement ben presentat i maridat amb te marroquí amb el seu traidicional gust de menta.

Des de l’escola no podem fer altra cosa que agrair moltíssim aquesta col·laboració que ha permès, d’una manera distesa i amena, acostar les famílies a l’escola. Ha sigut una hora llarga on els pares i les mestres vam poder parlar tot degustant aquestes delícies que podeu veure a la fotografia.

No hi ha millor manera de començar el curs. Malgrat la manca de temps i que fins avui no tenim confirmada tota la plantilla de mestres, aquest és el camí a seguir.

Bona feina!

Bon curs 23/24 a tothom!!!

Lleu nevada a l’escola!

El 24 de gener del 2023 serà recordat per l’alegria que ha produït  la petita nevada entre els i les alumnes de l’escola. No pas per la quantitat de neu sinó pel simple fet de veure nevar. Tots som conscients que el canvi climàtic ens… Llegeix més»

Santa Cecília

Aquest any, per celebrar el dia de la música, hem estrenat una paret musical. És xulíssima! També hem cantat cançons, tocat instruments i fins i tot han vingut alguns familiars i amics a ensenyar-nos-en! (Gràcies Pere i Cèlia!)
Aquí teniu a les mestres jugant amb la… Llegeix més»