Santa Cecília

El passat dijous 21 de novembre amb motiu de la celebració de Santa Cecília, patrona de la música, vam gaudir de dos tallers de percussions organitzat per l’Escola de Música de l’Alt Penedès (EMAP). Tots els alumnes de l’escola i de la llar van poder veure i tocar diferents instruments de percussió. Els alumnes de primària van poder practicar ritmes amb l’ajuda dels mestres de música de l’EMAP.

A la tarda vam cantar vaires cançons a l’Ateneu Ordalenc, qui ens va cedir l’espai. Una tarda organitzada per la mestra de música, on també alguns alumnes es van animar a pujar a l’escenari i fer una demostració de les seves habilitats amb algun instrument musical.

Enguany és el primer curs que ho organitzem i ha estat tot un èxit de dia, esperem el proper curs poder compartir-ho amb les famílies!