RecerKids 2023 Congrés de Joves Científics!

Els nens i nenes de sisè van tenir el privilegi d’assistir al congrés científic RecerKids, a la facultat de ciències de la Universitat Autònoma de Barcelona. Per a fer-ho i participar-hi ha calgut desenvolupar un recorregut científic i d’investigació que els ha ocupat tot aquest trimestre. En arribar a la universitat van fer una benvinguda amb l’entrega de samarretes i acreditacions també van poder gaudir d’un espectacle científic. Després ens van oferir, als jardins del campus, un esmorzar amb sucs, coca i fruita.
A continuació els nostres alumnes i els de les altres escoles participants, van fer les exposicions dels projectes. El nostre equip de sisè va fer una molt bona exposició tot i que els nervis hi eren perquè havien de parlar d’avant d’un auditori imponent.
En acabar van dinar i vam tornar cap a l’escola, no sense abans fer-nos unes fotos xulíssimes. Creieu que d’aquest grupet en sortirà algun científic o científica?