Lleu nevada a l’escola!

El 24 de gener del 2023 serà recordat per l’alegria que ha produït  la petita nevada entre els i les alumnes de l’escola. No pas per la quantitat de neu sinó pel simple fet de veure nevar. Tots som conscients que el canvi climàtic ens allunya del clima més fred de dèdades passades on nevava any sí any no, on les plujes a la tardor feien baixar els marges i córrer les rieres. Lluny queden les llevantades venignes i les primaveres suaus. Per això, la nevadeta d’aquest 24 de gener del 2023, ha sigut tan especial.