INICIEM EL CURS AMB BON PEU!

Impressionant el berenar marroquí que ens va organitzar l’Afa El Montcau amb les insuperables mares cuineres.

Gràcies a la iniciativa de l’Afa i l’escola, la tarda del primer dia de classe, les famílies ens van sorprendre amb unes pastes exquisides, i que no només entraven per la boca sinó que també per la vista.

Tot plegat estava formidablement ben presentat i maridat amb te marroquí amb el seu traidicional gust de menta.

Des de l’escola no podem fer altra cosa que agrair moltíssim aquesta col·laboració que ha permès, d’una manera distesa i amena, acostar les famílies a l’escola. Ha sigut una hora llarga on els pares i les mestres vam poder parlar tot degustant aquestes delícies que podeu veure a la fotografia.

No hi ha millor manera de començar el curs. Malgrat la manca de temps i que fins avui no tenim confirmada tota la plantilla de mestres, aquest és el camí a seguir.

Bona feina!

Bon curs 23/24 a tothom!!!