Font d’osmosi

Amb aquesta font els nens i nenes podran reomplir les seves cantimplores amb aigua osmotitzada. Amb aquest sistema, l’aigua corrent arriba a la font entrant a l’equip d’osmosi i realitzant un circuit a través de diversos filtres, fins a arribar a una membrana semipermeable; en aquest trajecte l’aigua es va depurant a través de cada pas pels diferents filtres, deixant en ells el clor, nitrats, arsènics i altres components dissolts a l’aigua, fins a obtenir aigua de qualitat, que és la que finalment consumim.

Aquesta font ha sigut un DONATIU d’una família de l’Escola.

En nom de tota la Comunitat Escolar d’El Montcau: Mil gràcies!!!