FESTA DE FI DE CURS

El curs 2021 – 2022 va acabar amb una gran festa!

Us mostrem les fotos de com hem acabat el curs escolar: amb celebracions, festa i xerinola.

Primer vam gaudir a la pista d’Ordal del comiat dels mestres, alumnes i famílies. Hem hagut d’esperar 3 anys per escoltar els agraïments dels nostres nois i noies: Àger, Aina, Aitana, Aleix, Biel, Khadija, Lola, Marwa, Míriam, Queralt. Us desitgem tota la sort del món i esperem que ens vingueu a veure sovint.
Després ens van sorprendre amb l’himne de l’escola el Montcau, Gràcies Bernat, i a mestres i alumnes per guardar el secret! Va ser preciós veure’ls tots amb les samarretes de colors que havien fet ells mateixos.
Ja a l’escola vam gaudir d’un berenar i d’una refrescant festa de l’escuma. Us deixem unes fotografies que va fer el  pare de la Martina, gràcies Pep.
Que gaudiu de l’estiu!