Darreres informacions COVID

Segons ens informa l’Ajuntament, les llars municipals de Subirats tancaran a partir del proper dilluns fins a nou avís. Es recomana als pares i mares que puguin que no portin els seus fills a la llar avui. Pel que fa a INFANTIL i PRIMÀRIA l’escola resta OBERTA amb les dues aules confinades i dos mestres confinats. Des de l’Ajuntament també fan extensiva la recomanació de no anar a l’escola a infantil i primària per tal de minimitzar la càrrega viral. També queden suspesos tots els actes públics de Nadal que havia preparat l’escola i restem a l’espera de noves directrius del Departament, que uns enviarem tant bon punt les rebem.

Malgrat tot:

Molt Bon Nadal!