Congrés Científic Recerkids

Els nens i nenes de Cicle Superior participaran aquest dijous en el congrés científic RecerKids junt amb quaranta escoles de tot Catalunya.

Recerkids és un programa educatiu impulsat per la Direcció General de Recerca de la Generalitat de Catalunya i Eduxarxa amb l’objectiu d’apropar la recerca científica a l’alumnat de 5è i 6è d’Educació Primària.

Es tracta d’un programa per fer recerca a les escoles que es divideix en dues fases:
Realització d’una recerca científica a l’aula al voltant del tema proposat i la participació a un congrés científic virtual on compartir resultats, experiències i emocions amb altres escoles i professionals de la ciència.