Comunicat del Departament en relació al Covid 19

IMPORTANT: Comunicat del Departament d’Educació en relació al coronavirus

L’escola romadrà tancada fins al dia 30 de març en compliment de la ressolució del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Compartim amb vosaltres la carta que adreça el Departament a les famílies: (cliqueu sobre el següent enllaç))

Carta FAMÍLIES_TOT CATALUNYA 2

Des de l’escola, hem parlat amb els alumnes més grans de què és el coronavirus, com evitar el contagi, què fer per saber si estàs afectat… També hem vist com cal rentar bé les mans i hem fet un mural a l’entrada de l’escola per tal d’informar als companys/es, als mestres i a les famílies.