Comença la setmana del Carnaval a l’Escola!

Sa majestat el Carnestoltes, mandrós a totes voltes, sempre tria un virrei perquè li faci el servei! Aquest any ens ha manat tres de les seves manies per elegir-lo! Demà DIMARTS caldrà anar amb pijama i si cal sabatilles, i els més agosarats podran portar el seu osset de peluix! I a l’hora del pati concurs de roncs!!! DIMECRES anirem plens de mals, amb tiretes, embenats, cataplasmes, i tot el que se us acudi. A l’hora del pati es farà el concurs oficial de Ais i Uis. DIJOUS GRAS anirem a esmorzar fora de l’escola. Cal dur un entrepà de truita o botifarra, i per acabar-ho d’amanir caldrà portar el cap ben guarnit. Barrets, pentinats, tenyits, crespats, rastes… el que vulgueu! I divendres a la tarda PETITA RUA DE CARNAVAL i BALLS A LA PISTA DE L’ESCOLA. No us ho perdeu! En acabar, organitzat per l’AFA:  XOCOLATADA SOLIDÀRIA!