Castanyada

La Castanyada va ser una festa especial a l’escola ja que va estar plena d’actes i activitats.

Al matí vam organitzar gràcies a les famílies una exposició d’esmorzar de tardor on vam poder veure creacions espectaculars de castanyada i halloween. Més tard vam esmorzar tots plegats al pati on vam cantar cançons de Castanyada per cicles i fins i tot els/les mestres van ballar!

A la tarda una gimcana organitzada pels alumnes de cicle superior amb moltes proves i castanyeres, i en acabar castanyes torrades per tothom!!