CARNAVAL 2020

El Rei Carnestoltes ha arribat a l’escola!?  i les seves consignes han estat:

?DILLUNS: “Alguna cosa al cap hauràs de portar, una gorra o un bon pentinat.”
⚽DIMARTS: “D’esportista hauràs d’anar, o l’Imma 2 voltes a la pista et farà donar.”
?DIMECRES: “Cadascú el dimecres haurà de portar, un mitjó o sabata de cada color però que no faci mala olor!”
?DIJOUS: “El dijous com si l’estiu hagués arribat, hauràs de venir molt ben preparat.”
A més…
?Dijous 20 de febrer tots/es els alumnes de l’escola celebrarem dijous gras berenant plegats a la plaça de l’Immaculada!

?Divendres 21 de febrer celebrarem un any més el Carnaval amb les famílies! Enguany sortirem a fer la rua, a la pista farem la cerimònia de banderes, hi haurà concurs de disfresses de famílies organitzat per l’AMPA i berenar per tothom! ? Ja veureu que aquest curs les disfresses van relacionades amb dones importants de la història.

Totes les famílies esteu més que convidades a venir i participar de la festa.?

Us esperem a tots/es al Carnaval 2020 de l’Escola El Montcau!