Alçadors estrenats!

Aquest any, el casal de l’escola Dr.Trueta de Viladecans, ha començat a fer sortides més segures i ha estat, en part, gràcies als alçadors de la nostra escola, que per fi han estat estrenats!

Els infants del casal, han anat els dies 7 i 15 de juliol a Catalunya en miniatura i al Cosmocaixa amb autocars dotats amb cinturons de 3 punts i alçadors.
Ha estat gràcies a la coordinació entre l’empresa de lleure organitzadora del casal i 3 AMPAs que han treballat sense descans per poder dotar els nens de més seguretat. Estem molt contents de ser part d’aquesta fita. Les AMPA de les escoles Mediterrània (de Viladecans) i el Montcau (d’Ordal) han cedit els seus alçadors al casal per tal que els nens del casal de l’escola Dr Trueta que tinguin una alçada menor a 1,35cm puguin anar ben segurs.
Us deixem la publicació de l’escola Dr Trueta amb les imatges. Tant de bo el proper curs els nostres infants puguin estrenar els alçadorsl!

1. Melisa

Moltes gràcies, ens heu ajudat molt i estem molt agraits/es. De ben segur que aconseguireu que els vostres infants els utilitzin. No és un camí fàcil però el motiu s’ho mereix i molt. Us animem a continuar endavant!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *