Xerrada informativa: seguretat als autocars escolars

Intentarem que els nens vagin mes segurs a les excursions amb autocars.
Ho estem debatent en el consell escolar de la ZER (amb Lavern) des del curs passat i creiem interessant oferir-vos una xerrada on s’explicarà la problemàtica de viatjar en autocars amb cinturons de 2 punts (com els avions) i la solució que hores d’ara es pot implementar. Anar complint la normativa no sempre és sinònim d’anar segurs.

Us adjuntem una notícia de TV3 sobre l’escola Josep Madrenys de Vilobí d’Onyar que ja viatgen amb cinturons de 3 punts i alçador (com altres escoles: la més propera a Begues).
Ens agradaria que aquesta xerrada serveixi per fer totes les preguntes que tingueu. Convidem als mestres també perquè ells son part important implicada. Intentarem no posar-nos molt “gore” amb accidents i lesions.
Els alçadors costen 18€ i duren 10 anys. Hem comprat 30, per ara, a l’espera que Lavern també compri els seus i tota la ZER viatgi mes segura.
Us enviarem el link de la reunió el mateix dilluns 31 de maig.