Nom de l'autor: admin

Gaudim del teatre en anglès a 1r

El passat divendres l’alumnat de 1r va poder assistir a l’escola a una obra de teatre en anglès. Aquesta tractava sobre les quatre estacions de l’any i el canvi climàtic que de forma divertida els actors i actrius han interpretat a través de cançons i interaccions amb el públic. Els nens i nenes han quedat

Gaudim del teatre en anglès a 1r Llegeix més »

L’alumnat de 6è i 2n comença l’apadrinament lector (APLEC)

Ens fa molta il·lusió anunciar que aquesta setmana hem donat el tret de sortida a l’Apadrinament Lector (APLEC), una activitat que uneix l’alumnat de 6è i 2n de primària en una experiència enriquidora i plena d’aprenentatges.  Aquesta iniciativa es portarà a terme setmanalment durant tot el segon trimestre. L’alumnat més gran (de 6è) es converteix

L’alumnat de 6è i 2n comença l’apadrinament lector (APLEC) Llegeix més »

Celebrant el Nadal a 1r!

Avui ha estat un dia màgic a l’escola! Hem fet cagar el tió després d’haver estat uns dies alimentant-lo! S’ha portat molt bé amb nosaltres i és que ens ha portat una sorpresa molt dolça: figures de xocolata, torrons i neules! Ens hem reunit tots junts per compartir-la i gaudir d’aquest moment tan especial. També

Celebrant el Nadal a 1r! Llegeix més »

ARRIBA EL NADAL!

L’alumnat ha preparat un regal per tots vosaltres…unes nadales amb les que gaudir i celebrar l’arribada d’aquestes festes màgiques. Segur que passareu una bona estona mirant els vídeos!

ARRIBA EL NADAL! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut