PRIMER VISITA EL MUSEU PICASSO
Dimarts dia 5 d’Abril, els nens i nenes de primer ,vam visitar al Museu Picasso. Després vam voltar pel Parc de la Ciutadella per acabar de passar un dia genial!!
PRIMER VISITA EL MUSEU PICASSO Llegeix més »
Dimarts dia 5 d’Abril, els nens i nenes de primer ,vam visitar al Museu Picasso. Després vam voltar pel Parc de la Ciutadella per acabar de passar un dia genial!!
PRIMER VISITA EL MUSEU PICASSO Llegeix més »
L’alumnat de segon hem treballat l’aigua i els materials. Us convidem a viure-ho com ho hem fet a les nostres classes!
L’aigua i els materials. Llegeix més »
Aquesta última setmana, l’alumnat de primer i segon hem fet una sessió d’art a les nostres classes. Vam rebre la visita d’una especialista en aquesta matèria que ens va ensenyar que l’art ens ajuda a expressar allò que sentim: els nostres sentiments i emocions. En aquesta sessió, vam començar fent una visualització que ens va ajudar a
La primavera ja ha arribat, i les marietes, les formigues i les papallones estem molt contents/es! Hem fet un mural, estampant amb pintura unes flors, per celebrar-ho i decorar el nostre passadís. Ens ha quedat molt bonic! Mireu com hem treballat per fer-ho. Fins aviat!
La primavera ha arribat! Llegeix més »
La psicòloga infantil Xènia Moliner ha realitzat una xerrada per a les famílies de l’escola. 2.0 Ja no sóc un nadó. Va explicar què podem esperar dels nostres fills i filles en diferents moments o etapes de la seva evolució. La motricitat, el llenguatge, les relacions socials, l’autonomia, entre altres.. van ser aspectes dels que
Xerrades per famílies. 2.0 Ja no sóc un nadó Llegeix més »
Els nens i nenes de primer hem fet teatre. Hem representat la rateta presumida i els tres porquets. Som molt bons actors i actrius i ens ho hem passat molt bé!!!
El 7 de març vam fer un taller relacionat amb el menjar sa. Ens van explicar d’on venien les fruites, hortalisses i làctics. Vam fer un joc d’endevinalles i uns dibuixos relacionats amb el menjar saludable.
Taller ‘Menjar sa’ 1r Llegeix més »
Hello families! Patufet came to school to show us an english story about his life. We were dancing, singing and enjoying! You can see some pictures about this fantastic day! Enjoy! Hola famílies! En Patufet va vindre a l’escola per ensenyar-nos una història en anglès de la seva vida. Vam ballar, cantar i gaudir molt!
Patufet at school! Llegeix més »
Els alumnes de 3r han finalitzat el curset de natació que vam dur a terme tots els dimarts, i dijous al poliesportiu municipal Fum d’Estampa. Ha estat molt enriquidor pels nens/es ja que tots s’han esforçat per aprendre a nedar i s’han relacionat d’una manera diferent entre ells/es.
El passat divendres vam anar a veure una obra de teatre en English: Pinocchio. Després d’estar unes setmanes treballant la història, ens va fer molta il·lusió conèixer en Pinocchio, en Gepetto, the Blue Fairy and Stromboli. Vam gaudir molt!!!!