Nom de l'autor: admin

Festival de Primavera

Aquest any hem tornat a celebrar el nostre festival de Primavera. L’alumnat de 5è ha actuat davant de 4t i 6è i els de 6è davant dels més petits de la nostra escola i ens ha agradat d’allò més. Aquí us deixem les nostres actuacions per tal que també les gaudiu des de qualsevol lloc.

Festival de Primavera Llegeix més »

Festa de la primavera

El passat dijous vam celebrar a l’escola la Festa de la Primavera. Primer, segon i tercer vam poder veure els balls i les cançons que tant havíem preparat aquestes últimes setmanes. Ens vam vestir per a l’ocasió i vam cantar una cançó en català, una alta en anglès i vam fer un ball d’allò més

Festa de la primavera Llegeix més »

Artteràpia

La Pilar ha estat impartint uns tallers de 3 sessions d’Artteràpia des de P5 fins a 6è. A través de l’artterapia l’alumnat disposa d’un espai de confiança i seguretat on prendre consciència dels estats emocionals, facilitant a través d’activitats artístiques i dinàmiques de grup, la identificació, expressió i regulació emocional.

Artteràpia Llegeix més »

SORTIDA CAN RIBAS P4

ELS LLEONS, LES GIRAFES I ELS ELEFANTS HEM ANAT A CAN RIBAS I HEM GAUDIT AMB GAIREBÉ TOTS ELS SENTITS!: * PASSEJANT PELS BOSC I SENTINT ELS SEUS SONS, * BUSCANT I MIRANT DIFERENTS PLANTES, * OLORANT PLANTES AROMÀTIQUES, * TOCANT-LES I PREPARANT BOSSETES D’OLOR! A MÉS A MÉS, HEM FET UN LABERINT, HEM JUGAT

SORTIDA CAN RIBAS P4 Llegeix més »

Xerrada Les tecnologies i el desenvolupament infantil. Ús de les xarxes socials. Videojocs, mòbils, addiccions

Continuant amb el cicle de conferències, en què s’aborden diferents temes sobre l’educació dels vostres fills i filles i que són impartides per experts, dimecres 11 de maig el pedagog Josep Casanova va impartir la següent: Les tecnologies i el desenvolupament infantil. Ús de les xarxes socials. Videojocs, mòbils, addiccions Segur que alguna vegada us

Xerrada Les tecnologies i el desenvolupament infantil. Ús de les xarxes socials. Videojocs, mòbils, addiccions Llegeix més »

Jornada hawaiana 11 de maig

Seguim navegant pel món amb el projecte “Assaborint els mars”, i aquest mes de Maig ens porta fins  HAWAI ! Al menjador ens hem vestit de festa per donar la benvinguda a tots els nens i les nenes amb un ALOHA que significa afecte, amor, pau i respecte… hem gaudit d’aquesta jornada pintant flors hawaianes

Jornada hawaiana 11 de maig Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut