Hem anat al zoo!
Hola! El passat dimarts 11 d’octubre, els lleons, les girafes i els elefants vam anar al zoo de Barcelona. Vam passejar per tot el zoo i vam veure molts animals! Ens ho vam passar molt bé! Fins i tot vam poder veure de ben a prop els animals de les nostres classes per conèixer-los molt […]
Hem anat al zoo! Llegeix més »







