Nom de l'autor: admin

Els drets dels Infants 20N

El 20 de Novembre és el Dia Internacional dels Drets dels Infants. Se celebra per commemorar l’aprovació de la Convenció dels Drets de l’Infant per part de les Nacions Unides el 20 de novembre de 1989. A l’escola, durant l’espai del menjador, l’hem celebrat amb cançons i balls. Mireu, mireu….  

Els drets dels Infants 20N Llegeix més »

Magia amb el mag Stigman

El dia 22 de novembre els nens i nenes de segon hem rebut la visita del mag Stigman!! Ens ha fet un espectacle on hem vist molts trucs i alguns nens/es i mestres hem pogut ajudar a realitzar-los. Després de l’espectacle els nens i nenes de la classe dels mags i magues li hem fet

Magia amb el mag Stigman Llegeix més »

ELS FRUITS DE LA TARDOR

Durant aquestes setmanes, els nens i nenes de primer, hem après quins són els fruits de la tardor, com són, com oloren i quin gust tenen. Un dia, les nostres mestres de primer van arribar amb un cabàs ple de fruits i els vam conèixer, vam preparar una paradeta entre tots per exposar tots els

ELS FRUITS DE LA TARDOR Llegeix més »

Celebrem la Castanyada

El passat 28 d’octubre, els nens i nenes de cicle inicial vam celebrar la castanyada. Ens vam trobar tots els nens i nenes de primer i de segon per cantar cançons de la castanyada i ballar. També vam menjar castanyes i panellets. Estaven d’allò més bons! A més a més, els nens i nenes de

Celebrem la Castanyada Llegeix més »

Fem pasta de sal a P4!

Els lleons, les girafes i els elefants hem fet pasta de sal i hem estat experimentant amb ella i diferents eines i objectes. Ens ha agradat molt, semblava plastilina i s’enganxava molt als dits! Al final de la presentació us deixem la recepta per fer-la a casa i jugar una estona. Fins aviat!

Fem pasta de sal a P4! Llegeix més »

COMENCEM RÒBOTICA!

Us presentem les nostres abelles robot, les Beebots! Aquest dies els nens i nenes de primer s’han iniciat en la robòtica. Havien de donar ordres a aquest petits robots per resoldre els reptes proposats. Han hagut d’orientar-se en el taulell per poder donar les instruccions correctes a l’abella Beebot. Ha sigut molt divertit i interessant!

COMENCEM RÒBOTICA! Llegeix més »

VISITEM LA BIBLIOTECA LA FLORIDA

Els nens i nenes de primer hem visitat la Biblioteca La Florida. On ens tenien preparades unes activitats molt interessants sobre el menjar saludable. Ens van ensenyar que a la biblioteca podem trobar llibres, còmics, pel·lícules i a més a més podem utilitzar els ordinadors. Estem convidats a anar amb les nostres famílies i a

VISITEM LA BIBLIOTECA LA FLORIDA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut