Nom de l'autor: admin

Fem cupcakes a I4!

Els lleons, les girafes i els elefants vam experimentar fent cupcakes amb escuma d’afaitar, colorant alimentari i purpurina. Ens vam convertir en súper cuiners i vam gaudir decorant i barrejant tots els ingredients! Ens van quedar preciosos!

Fem cupcakes a I4! Llegeix més »

TALLERS A P5

Aquest trimestre Pingüins, Dofins i Balenes hem començat els tallers interclasses. Cada dijous a la tarda els tres grups ens barregem i dividim en 6 espais diferents amb propostes molt engrescadores. A cada espai fem una activitat diferent: teatre, treball dels sentits, creacions artístiques, jocs de taula, de ciència i minimons. Aquestes activitats ens permeten

TALLERS A P5 Llegeix més »

PRACTIQUEM JUDO

Els Pokemons, els Sols i els Artistes vam realitzar una sortida per descobrir l’esport del Judo. El mestre Francisco ens va ensenyar els valors del Judo com el respecte i l’autocontrol. També algunes de les tècniques d’aquesta art marcial. Mireu, mireu com vam gaudir!

PRACTIQUEM JUDO Llegeix més »

TALLERS I3

Ja fa uns quants dimecres a la tarda que les marietes, les formigues i les papallones participem en 5 tallers diferents de joc simbòlic, peces soltes, grafisme, coneixement del cos i art. En aquests tallers ens fan diferents propostes i ho passem mooolt bé. Aquesta setmana hem gaudit del racó del supermercat i la perruqueria,

TALLERS I3 Llegeix més »

MENJA’T EL MÓN. ELS MAIES

Aquest dijous passat dia 26 de gener, el Projecte gastronòmic MENJA’T EL MÓN ens va apropar a la civilització dels maies. Al llarg de la setmana vam podem conèixer curiositats, tradicions i vam pintar les mandales originàries d’aquesta cultura. Vam gaudir d’un menú on vam trobar la Dacsa (blat de moro) un vegetal que va

MENJA’T EL MÓN. ELS MAIES Llegeix més »

Meravellós Mahler

Els alumnes de Cicle Superior van anar al Palau de la Música a Barcelona a una audició anomenada Meravellós Mahler. El Palau de la Música és preciós. Vam sentir diferents fragments de Mahler, alguns els coneixíem, d’altres no. Però mai havíem vist músics tocant i ballant. Va ser molt visual. Aquí us deixem unes imatges.

Meravellós Mahler Llegeix més »

Visita al Liceu de Barcelona

Les nenes i els nens de segon hem viscut tota una aventura! En arribar a l’escola hem anat fins al metro, hem passejat per les Rambles de Barcelona i hem arribat a la Sala Gran del Liceu, on hem gaudit d’un espectacle anomenat “La cuina de Rossini”. Hem acompanyat al Ross i la Isabella i

Visita al Liceu de Barcelona Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut