Nom de l'autor: admin

Comencem l’escola

Hem començat l’escola i estem molt contents. Durant aquests dies hem anat familiaritzant-nos amb la nostra aula, amb els altres espais de l’escola, les joguines i els companys. Ara som la classe de les papallones, les formigues i les marietes. Què bonica és la nostra escola! 

Comencem l’escola Llegeix més »

Sortida Verema I5

Els Pikachus, els Castells i les Sirenes i Tritons vam anar de sortida a El Xaragall a fer la Verema. Hem après moltes coses sobre la Verema: hem agafat el raïm, l’hem aixafat amb els peus, l’hem premsat per treure tot el suc i finalment hem pogut tastar una miqueta de most. A més hem

Sortida Verema I5 Llegeix més »

ENS PRESENTEM

Comencem un nou curs i des de l’aula d’acollida coneixem nous companys. És per això, que treballem la nostra presentació, omplim els nostres carnets i aprenem a donar informació de nosaltres mateixos.

ENS PRESENTEM Llegeix més »

BENVINGUDA CURS 2023-2024

Benvolgudes famílies, Us donem la Benvinguda al curs escolar 2023-2024 que s’inicia el proper dimecres 6 de setembre. Iniciem aquest nou curs ple d’il·lusió i nous reptes, amb la confiança d’oferir al nostre alumnat una escola de qualitat i noves oportunitats. Durant el mes de setembre es realitzaran les reunions de famílies d’inici de curs.

BENVINGUDA CURS 2023-2024 Llegeix més »

Final de curs Cicle Inicial

El passat 22 de juny vam acabar el curs!!! Per celebrar l’acabament del curs i que hem treballat molt al llarg de l’any, aquests dies hem fet unes activitats especials. El dia 19, els nens i nenes de 5è ens van ensenyar diferents jocs del món. Eren d’educació física, i van ser molt divertits! El

Final de curs Cicle Inicial Llegeix més »

I5 PICA PICA GRADUACIÓ

Famílies de Pingüins, Dofins i Balenes! Ja ha arribat l’últim dia de curs i també l’últim dia de l’etapa d’Educació Infantil…. Durant aquests tres cursos ens hem conegut, relacionat i estimat. Hem fet moltes activitats, hem treballat molt i ens hem fet autònomes i autònoms! Les mestres acabem l’etapa orgulloses i contentes de tots els

I5 PICA PICA GRADUACIÓ Llegeix més »

Graduació I5

Avui ha estat un dia molt especial, hem tingut la graduació d’I5. Els nens i nenes de pingüins, balenes i dofins es fan grans i l’any que ve comencen primer de primària. Els hem acomiadat amb un ball molt divertit. Esperem que us hagi agradat. Molta sort en el camí.

Graduació I5 Llegeix més »

Fem instruments a 4t!

Aquests últims dies de curs, alguns alumnes de quart s’han proposat construir un instrument musical amb la motivació de pujar la seva nota d’Educació Artística. Tot i que a classe es va plantejar tot el projecte, hem de dir que la construcció de l’instrument s’ha fet de forma particular, cadascú a casa seva. Guitarres, tamborets,

Fem instruments a 4t! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut