Primera sortida del curs a 1r!
Hola famílies! 1r A i 1r B hem anat a fer judo, ha sigut la nostra primera sortida en aquesta nova etapa. 1r C ho farà més endavant. Ens han ensenyat moltes coses, hem experimentat amb el nostre cos i ens ho hem passat d’allò més bé. Això sí, hem acabat molt cansats i cansades. […]
Primera sortida del curs a 1r! Llegeix més »






