Activitats 1r trimestre

Voleu veure les activitats que s’han realitzat a l’hora del menjador durant el primer trimestre?

Perquè el moment de dinar és molt més que seure a la taula i el moment del pati molt més que jugar…

El Rei Melcior visita les classes de 1r i 2n.

Dimecres, en l’últim dia abans de les vacances, va passar una cosa xulíssima a la nostra escola. Sabeu qui va venir? El Rei Melcior! Sí, sí, el mateix que porta regals a casa nostra quan dormim!

El Rei Melcior va arribar amb tota la seva màgia i alegria i no ho va fer sol. Venia acompanyat d’un dels seus patges, que també portava somriures i moltes ganes de compartir moments especials amb nosaltres.

Quan el Rei Melcior va entrar a les classes de 1r i 2n, ens va sorprendre amb uns regals molt dolços: Chupa Chups per a tots! Sí, sí, vam rebre Chupa Chups màgics del mateix Rei Melcior i del seu simpàtic patge.

Vam riure, vam xerrar amb ells i fins i tot vam aprendre coses noves sobre les seves aventures màgiques. Va ser un dia ple de rialles, somriures i, sobretot, molta màgia de Nadal.

Gràcies, Rei Melcior i patge, per fer-nos tan feliços! Que tingueu unes vacances plenes de màgia i dolces sorpreses!

Fem cagar el Tió a CI

El passat dimecres, amb gran entusiasme i alegria, els nostres petits de 1r i 2n es van reunir i per torns, van anar envoltant el Tió, armats amb somriures i il·lusió. El Tió, amb el seu somriure de fusta, va ser l’indiscutible protagonista d’aquesta tradicional festivitat catalana. Amb cants, rialles i molta il·lusió, els nens i nenes van cantar la tradicional cançó mentre esperaven que el Tió “cagués” les seves sorpreses. Les expressions de sorpresa i felicitat van aparèixer als seus rostres quan, finalment, van descobrir les petites delícies i regals que el Tió havia reservat per a ells. Després, van poder gaudir tots junts al pati de l’escola, dels torrons, la xocolata i les neules que els hi va “cagar”.

EL TIÓ VISITA L’ESCOLA

Aquest mes de desembre hem tingut la visita del Tió de Nadal a l’escola.

Com que és una mica vergonyós, el vam trobar amagat darrere d’un arbre del pati. Les nenes i els nens d’I 4 estaven molt contents i van decidir acollir-lo a la nostra escola. Li vam buscar un espai acollidor, li vam deixar una manta perquè es recuperés del fred que fa al pati i el vam alimentar.

Ahir a la tarda, molt agraït per com l’han cuidat i molt tip de tant dinar que li han donat, va cagar moltes xocolatines, neules i torrons per desitjar-nos BON NADAL!

Tió de Nadal

Els nens i nenes d’I3 han celebrat l’arribada del tió. Hem anat a buscar-ho perquè estava amagat pel pati, a més li hem cuidat i li hem donat menjar durant molts dies.
Quan ja estava ple, li hem fet cagar i ens han portat torrons i neules que ens hem menjat tots junts al pati.
Bon Nadal a tothom!

Fem cagar al Tió a I5

Sabeu què va passar la setmana passada? El Tió va baixar de la muntanya i va venir a l’hort de l’escola! Va ser una gran sorpresa! El pobre tenia molt de fred, així que l’hem estat cuidant tots aquests dies i l’hem donat molt menjar. S’ha fet tan gran que ens va cagar molts regals: xocolatines, neules i torrons de xocolata!. T’esperem l’any vinent, Tió. Moltes gràcies per aquests regals tan dolços!

EL TIÓ ARRIBA A LA NOSTRA AULA

A l’aula d’acollida no només aprenem la llengua catalana, també treballem les nostres tradicions. És per això, que a la nostra ha arribat el tió.

El vam haver de buscar per tota l’escola, al final el vam trobar al pati dels petits. Durant dues setmanes li hem donat a menjar: mandarines, fruits secs i l’hem tapat amb una manteta perquè no passés fred. Cada dia el tió canviava de lloc!!!!!!!!

Avui era el dia de cantar-li la seva cançó i fer-lo cagar.

Caga tió

caga torró

d’avellanes i pinyons

No caguis arengades

que són salades

caga torrons

que són més bons!

Caga tió!!!

Mural de Nadal

Per donar la benvinguda a la festa de Nadal hem fet un mural de llums amb molts colors.
Hem gaudit molt de compartir l’activitat amb tots els alumnes d’I3.
Bon Nadal!