Un dia ple de sorpreses!

Avui hem tingut unes sorpreses molt especials a les nostres aules. El Tió ens ha cagat xocolatines, neules i torrons que estaven d’allò més bones! I… després d’aquest esmorzar el Rei i els Patges Reials ens han vingut d’Orient a fer-nos una visita. Hem gaudit d’un matí molt divertit i sorprenent! Gràcies, Tió, Reis i Patges! Fins a l’any vinent!

Fem cagar al Tió a P3!

Les nenes i els nens de P3, les marietes, les formigues i les papallones, vam fer cagar al Tió.
Des que va venir a l’escola l’hem estat donant molt menjar i l’hem cuidat molt!
Ens va cagar figuretes de xocolata, torrons i neules. Mmmm boníssims! Fins l’any que ve!

Nadales a cicle inicial!

Hola famílies!

Arribem al final del primer trimestre i… arriben les vacances de Nadal. A l’escola acostumem a preparar unes Nadales per celebrar aquestes festes. Aquí teniu uns vídeos on podeu veure com canten les nenes i els nens de primer i segon!

Bones festes!!!

PRIMER

SEGON

Visitem la Biblioteca del Barri

Els dies 22 i 30 de novembre i 20 de desembre els alumnes de 5é han visitat la biblioteca de La Florida’’. Han anat caminant perquè està molt a prop de l’escola.

Només arribar ens han explicat el que es podia fer a la biblioteca, com per exemple estudiar, llegir, buscar documents, música, pel·lícules, o fer servir els ordinadors per buscar informació, jugar,… També ens han explicat com fer-nos el carnet de biblioteques per poder endur-nos un munt de coses a casa (això es diu préstec).

Després ens han ensenyat uns quants quadres famosos que tenen exposats, com “La Mona Lisa”, o ” La nit estrellada” de Van Gogh.

Després d’això ens han dividit en dos grups per fer dues activitats més. El primer grup ha fet un joc de recerca a la biblioteca. El bibliotecari ens han donat un llistat de 14 documents amb els números de registre i hem hagut de trobar-los tots. L’altre grup ha anat a una altra sala on tenien exposades diferents obres d’art contemporani: des de grafits del barri de La Florida, a escultures enormes i pintures de Miró.  Passada una estona, han fet canvi d’activitat perquè els dos grups poguessin fer les dues activitats.

Finalment, els han deixat una estona per mirar i llegir diferents llibres sobre art i il·lusions òptiques. Ha estat molt interessant i ens ho hem passat molt bé!