TOTHOM – REPTE CORRANDES DE CONFINAMENT

Benvolguts/des alumnes,

Avui, dia 19 de març, l’alumnat de 5è havia de participar a la Corrandescola. Això, evidentment, no serà possible, però tenim una proposta a fer-vos: INVENTEU-VOS UNA CORRANDA SOBRE COM PORTEU EL VOSTRE CONFINAMENT.

INSTRUCCIONS:

• Aquest repte és obert a tothom que tingui ganes de cantar una estona. Feu córrer la veu! Aviseu a qui pugueu!
  • Podeu fer servir la melodia de les Nyacres o la de les Corrandes d’en Carolino. Aquí us les deixo per fer memòria.

CAROLINO

NYACRES

• Escriviu la vostra corranda en un full i decoreu-la ben bonica (recordeu que han de ser 4 versos heptasíl·labs i que han de rimar el 2n i el 4t vers).
  • Agafeu el mòbil d’algú de casa i graveu-vos cantant la vostra corranda MENTRE ENFOQUEU EL VOSTRE DIBUIX (vosaltres no podeu sortir).
  • Si se us acut alguna altra manera de gravar-vos cantant, sempre que no surtin les vostres cares, endavant!
  • Envieu el vostre vídeo per correu electrònic a musica@escolamasiperera.cat
  • Si no teniu la possibilitat de gravar-vos i voleu participar igualment, escriviu la vostra corranda com a comentari a aquesta entrada, tot indicant amb quina melodia la voleu cantar.
  • Anirem publicant els vídeos a l’entrada “Recull de corrandes de confinament”.

Som-hi! Tothom a fer corrandes, que les anirem publicant!

Ah! I per si teniu instruments a casa i algú us pot acompanyar, aquí us deixo els acords, que són molt senzillets:

NYACRES

C G / G C / C F (F C F) / C G C

Tornada: G C / G C

CAROLINO

G C / D7 G / G C / D7 G

Tornada: C G / D7 G / C G / D7 G

1. Eva

Com va el confinament
    Jo el porto molt bè,
    cada dia estic jugant
    i amb els deures estic també.

Aquesta corranda la vull cantar amb la de Carolino.

1. Maria Dalmau

Hola Eva!
      Me n’alegro que estiguis bé! 🙂
      Ànims amb la corranda. Quan la tinguis feta envia-me-la per correu, d’acord?
      Una abraçada enorme!