6è – QUÈ PASSA AMB CANTÀNIA?

Hola alumnes de 6è,

Avui hem rebut una notificació de l’Auditori de Barcelona, els que organitzen Cantània.
Ens han explicat que, com ja sabeu, la situació que estem vivint fa molt complicat el fet de poder tirar endavant amb Cantània aquest any.
El confinament encara durarà un temps més i no podrem treballar totes les cançons ni segurament podrem ajuntar-nos per assajar. Ni entre nosaltres, ni amb altres escoles, ni amb els músics.
És per això que han decidit anul·lar definitivament Cantània aquest curs.

A tots els mestres de l’escola que treballem amb vosaltres ens sap molt, molt de greu. Però hem d’entendre que la situació actual és molt complicada i que el més important és la salut de tots plegats.

Si teniu cap dubte o cap pensament que vulgueu compartir, poseu-vos en contacte amb nosaltres a través dels nostres mails.

L’entrada amb les cançons de Cantània seguirà aquí al web, però ja no estarà fixada al principi com fins ara.

Us enviem una abraçada ben forta,
Mestres de Cicle Superior