Informació Portes Obertes Curs 2023-2024

Benvolgudes famílies,

Us informem que el proper dilluns 27 de febrer realitzarem la Jornada de Portes Obertes a l’Escola!

• Per noves matrícules: a les 16h es farà una xerrada informativa per a totes les famílies interessades i, seguidament, es visitarà l’escola.
  • Per famílies i alumnes que ja estan a l’escola: a partir de les 16.45h podran visitar les aules i altres espais de l’escola.
  • Si esteu interessats/des en rebre informació i visitar l’escola perquè heu de matricular per primera vegada els vostres fills/es, agrairíem que empleneu el següent formulari.

En el següent enllaç podreu veure vídeos que expliquen quins són els trets d’identitat de l’escola, com aprenem a Educació Infantil, a Educació Primària, els Projectes d’escola, etc.!

En breu us compartirem un document amb tota la  informació que heu de saber per fer la preinscripció dels vostres fills i filles.

Us recordem que si teniu qualsevol consulta, podeu contactar amb nosaltres per correu electrònic: a8036111@xtec.cat o bé per telèfon 93.892.23.96.

INFORMACIONS D’INTERÈS:

Informació referent a la preinscripció publicat per l’Ajuntament de Vilafranca i pel Departament:

Articles de reflexió a l’hora d’escollir Escola:

Fundació Jaume Bofill. 8 orientacions per triar escola

Diari Ara. Triar escola: què cal saber?

DATES PREINSCRIPCIÓ:

• Presentació de sol·licituds Educació Infantil i Educació Primària: del 6 al 20 de març.
  • Us recordem que la preinscripció es fa telemàticament a través de la pàgina web: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/

Moltes gràcies!