Festa de final de curs! Atenció que és el dimecres

Aquest 2023 celebrarem la festa de final de curs un dia abans, el dimecres 21 de juny. Serà de 17 a 20h i hi esteu tots convidats.

Com a novetat, el dimarts 20 de juny repartirem a cada alumne dos tiquets que haurà de portar el dia de la festa per accedir al berenar. Recordeu portar els tiquets el dimecres!

Aquestes són les activitats que hem preparat per celebrar el final del curs 2022 – 2023:

A partir de les 17h.
Jocs gegants de fusta
Taller de henna
Mostra d’extraescolars
Mostra de castells amb els Xicots de Vilafranca
Gran show Disco balla amb Jordi Callau

A partir de les 18h.
Berenar amb brioixeria, fruita i sucs per a tothom. Porteu els tiquets!

A les 18.30h.
Comiat de l’alumnat de 6è

A partir de les 19h.
Disco amb Jordi Martínez

Si voleu donar un cop de mà, no dubteu a contactar amb nosaltres a través del correu ampa@escolamasiperera.cat tot indicant un telèfon de contacte o bé a través dels delegats o delegades de l’AMPA.

Gràcies i fins dimecres!