Xerrada oberta: El teu fill@ es mou suficient?

L’AMPA organitza el dimarts 12 de març, a les 17h, al gimnàs de l’escola, una xerrada amb l’equip de la cooperativa Mínimal Moviment. La xerrada és oberta a totes les famílies que hi estiguin interessades. El Javi, pare, mestre d’educació física i entrenador personal, ens parlarà dels problemes que origina el sedentarisme i quines estratègies podem fer servir perquè els nostres fills tinguin un cos funcional i se sentin àgils i forts.

Mínimal Moviment té la seva seu al carrer Martorell, 4, de Vilafranca del Penedès.

Descripció de la xerrada

Aquesta xerrada pretén ser molt funcional, clara i amb força interacció de qui ho desitgi. Posarem el focus:

– Actualment el sedentarisme es considera pandèmia. Per què?
– Com valorar si un nen/a es mou prou.
– Les activitats extraescolars i esports.
– Estratègies i recursos per acompanyar com adult l’activitat física d’un infant.
– Exposició de casos pràctics i exemples. Resoldrem dubtes i debatrem.

Sobre Mínimal Moviment

“Som una petita cooperativa nascuda amb la voluntat d’oferir una proposta diversa i natural dintre del ventall d’opcions d’activitat física. Ens mou el convenciment que part de la nostra salut implica gaudir d’un cos funcional i hàbil. Necessitem saltar, enfilar-nos, gatejar, girar, carregar i aixecar-nos del terra còmodament. Necessitem seguir aprenent i fer-ho des de la pràctica, la curiositat i la consciència”.

Més informació: https://minimalmoviment.com/

Imatge: Mínimal Moviment