Us proposem fer un còmic per Sant Jordi!

L’AMPA de l’escola Mas i Perera organitza un any més aquest divertit concurs amb una novetat destacada. Aquest any obrim el concurs també a les famílies motivades que hi vulguin participar!

Creeu un còmic amb els personatges que més us agradin de la llegenda i deixeu anar la vostra imaginació: els protagonistes poden ser un Sant Jordi, una Santa Jordina, el drac… I podeu explicar la llegenda tradicional o fer un història lliure.

Utilitzeu la plantilla que es repartirà a l’escola i poseu-hi molta creativitat.

Per participar-hi:
Entregueu el vostre còmic al tutor o tutora fins al divendres 19 d’abril com a màxim.

Les mares, pares, avis, àvies, etc. que hi vulguin participar, poden deixar el seu còmic al despatx de l’AMPA (Horari: de dilluns a dijous, de 15 a 16.30h) o enviar-lo per correu a ampa@escolamasiperera.cat.

Cal indicar nom i cognoms i classe. En el cas dels adults, nom i cognoms, nom dels fills/es i classe.

Un jurat format per membres de l’AMPA i de l’equip de l’escola triarà els cinc còmics més originals, un per cada cicle i un per a les famílies: Infantil, Inicial, Mitjà, Superior i Famílies motivades.

Els premis:
Els premis seran xecs regals per valor de 15€ per gastar a la llibreria L’Odissea.

Si teniu qualsevol dubte, podeu contactar amb l’AMPA al correu electrònic ampa@escolamasiperera.cat. Animeu-vos a participar-hi. Bona diada de Sant Jordi!