Intercanvi de llibres per Sant Jordi

Si hi voleu participar seguiu aquestes instruccions:

Cada nen o nena de l’escola pot portar un màxim de 5 llibres que ja hagi llegit per intercanviar.

Preferentment han de ser adequats a la seva edat.

Els llibres han d’estar en bon estat.

Els llibres han de ser entregats a la parada que muntarà l’AMPA el dilluns 15 d’abril, de 15.30 a 16.30h, i el dimecres 17 d’abril, de 16.30 a 17h, o bé deixar-los al despatx de l’AMPA en l’horari habitual, de dilluns a dijous de 15 a 16.30h.

A cada participant a l’intercanvi se li donarà una cartolina amb el número de llibres que ha portat.

Aquesta cartolina és la que s’ha de presentar a la parada d’intercanvi de llibres que s’instal·larà a l’escola el dimarts 23 d’abril a la tarda.

Moltes gràcies per la vostra participació i bona diada de Sant Jordi a tots i totes!!!