Una cinquantena de còmics pel concurs de Sant Jordi

Un jurat format per membres de la junta de l’AMPA ha triat les tires de còmic guanyadores del concurs de Sant Jordi 2024 i els seus autors i autores ja han rebut el seu premi, un val regal per gastar a la Llibreria L’Odissea.

Els còmics guanyadors han estat els següents:

Cicle Infantil: ‘El príncep i la rosa’, de la Queralt (I4 B)
Cicle Inicial: ‘Els amics del drac’, de la Mar (2n B)
Cicle Mitjà: ‘Sant Jordi i la princesa’, del Dani (4t B)
Cicle Superior: ‘Històries que ningú sap’, de la Isona (5è B)
Famílies motivades: ‘Sant Jordi 2175’, de l’Òscar (pare de 3r A)

En total han participat una cinquantena de treballs: 15 d’infantil, 13 d’inicial, 10 mitjà, 8 de superior i 4 de famílies.

Moltes gràcies per la vostra participació!

Parada d’intercanvi de llibres

Aprofitant la diada de Sant Jordi, aquest dimarts a la tarda vam muntar la parada d’intercanvi de llibres, amb gairebé 250 títols que ens heu anat portant durant els darrers dies.

L’alumnat de l’escola i les seves famílies van poder intercanviar llibres usats per donar-los-hi una nova vida, així com adquirir llibres nous a la parada que va organitzar l’escola en col·laboració amb la llibreria L’Odissea.

Desitgem que hagueu passat una bona diada de Sant Jordi i que gaudiu molt de les vostres lectures!