I a vosaltres, quins oficis us semblen més interessants?

Després de llegir  “Els postis del senyor Nohisoc” de Tina Vallès, l’alumnat de 3r han dut a terme una activitat d’investigació sobre els oficis. Inspirats per la tasca de la Clàudia, la protagonista del llibre, els nens i nenes han entrevistat familiars i coneguts per a conèixer els seus treballs i aprendre sobre les diferents professions que hi ha al seu entorn.

Aquesta activitat ha estat una experiència molt enriquidora. Els nens i nenes han gaudit molt entrevistant familiars i coneguts, i han après molt sobre els diferents oficis que hi ha al seu entorn.

Un cop feta la investigació l’hem compartit amb els companys fent exposicions orals.

De tot el que hem après dels oficis ens n’hem fet diverses preguntes com: Què creus que li agrada del seu ofici?, Creus que la seva feina és important per a la societat? Per què?, hi ha alguna cosa que t’hagi sorprès de la seva professió?, hi ha alguna cosa que la gent no sàpiga sobre la professió que has entrevistat?, Creus que quan eren petits ja volien dedicar-se a aquesta feina?

L’alumnat de tercer ha decidit compartir les seves opinions.

ESCOLTA-HO AQUÍ