El Masinotícies al Mobile World Congress i als mitjans

És un dels 15 centres on la Fundació Bofill ha desplegat el pilot de BiblioTech.

La nostra escola participava al Mobile en el marc de la jornada mSchools, on quatre centres catalans hi presentaven experiències relacionades amb la tecnologia com a eina per enriquir l’aprenentatge.

El Mas i Perera portava al Mobile la nova versió audiovisual del Masinotícies. L’escola ha adaptat a un format de telenotícies el consolidat noticiari setmanal que reuneix l’alumnat de tot el centre al celobert un cop per setmana per posar en comú informacions d’interès. I ho ha fet amb la biblioteca escolar com a espai de referència on treballar sobre les noves alfabetitzacions digitals i mediàtiques. Tot plegat gràcies a l’impuls del projecte BiblioTech de la Fundació Bofill, que ha ofert formació i material al centre.

Aquesta iniciativa ha cridat l’atenció dels mitjans de comunicació, que han visitat l’escola per conèixer més a fons el projecte.

Al TN migdia de TV3 del divendres 1 de març, hem pogut veure una notícia al respecte. La podeu mirar aquí.

També els informatius de Ràdio Vilafranca i Penedès TV s’han fet ressò de la participació de l’escola al Mobile i de com treballa l’alumnat de 4t la nova versió del Masinotícies, així com altres activitats relacionades amb la tecnologia i la innovació. Podeu veure la notícia aquí.

Des de l’AMPA, igual que tot l’equip de l’escola, seguim apostant per la biblioteca escolar com a espai indispensable que iguala, genera oportunitats, contribueix a la creativitat, la imaginació i l’esperit crític i que, sobretot, genera gust per la lectura i tot els móns que ens obren els llibres.

Les fotos del MWC que il·lustren l’article són de la Fundació Bofill.