Ajuts econòmics per a participar al casal d’estiu organitzat per les AFA

Des del Servei d’Educació municipal ens informen que del 4 al 22 de març l’Ajuntament obre una nova convocatòria pública d’ajuts econòmics per a participar als casals d’estiu que organitzen les Associacions de Famílies d’Alumnat (AFA) en conveni amb l’Ajuntament.

Enguany la previsió és fer aquests casals a les escoles Cristòfor Mestre, Dolors Piera, Baltà Elias, Estalella Graells i Pau Boada.

Consulteu la informació en aquest enllaç.

L’AMPA de l’escola Mas i Perera no es pot acollir al conveni vigent en no ser entitat donada d’alta d’activitat econòmica, tal com s’ha ratificat en assemblea, però hem mantingut converses amb el Servei d’Educació de l’Ajuntament de Vilafranca recalcant la necessitat que hi hagi oferta de casal d’estiu al barri de l’Espirall. Finalment, a proposta de l’Ajuntament, una de les AFA que s’acull al conveni, la de l’Estalella i Graells, assumirà la gestió del casal d’estiu a l’escola Pau Boada.