Bon estiu, famílies!

Acabem un curs escolar que començava en un clima d’incertesa total i després de molts mesos sense trepitjar l’escola. Malgrat les dificultats que ha generat la situació sanitària i les mesures que s’han pres en cada moment per tenir-la controlada, esperem que els i les alumnes hagin estat bé.

La gestió dels serveis que ofereix l’AMPA ha estat força complicada aquest curs. Som una junta nova i hem hagut d’adaptar tot el que fèiem a les normatives vigents, que eren canviants en cada moment de la pandèmia. De la mà de l’equip de l’escola hem intentat mantenir al màxim l’activitat.

Esperem que el curs vinent puguem recuperar normalitat i contacte.

Que tingueu un bon estiu, famílies!