Col·laborem amb la Mitja Marató de l’Espirall!

Aquest any col·laborem amb la Mitja Marató de l’Espirall. És per aquest motiu que va venir el Pedro a l’escola, un dels organitzadors de la cursa, per explicar als alumnes les tres maneres que tenien per a participar-hi!

Voleu saber com hi podiem participar?

1. Ens podiem inscriure a la Cursa Familiar Mitja Petita
  2. Podiem ser voluntaris. Per fer de voluntaris ens haviem d’inscriure a la secretaria de l’escola o bé a través del següent formulari online.
  3. Animant a tots els participants de la Mitja Marató de l’Espirall.

I per tots aquells nens i nenes que van estar molt atents a tot el que el Pedro ens va explicar, vam engegar un concurs relacionat amb la Mitja Marató. . Tots aquells alumnes que responien correctament a les dues preguntes, van entrar en el sorteig d’un dorsal familiar per la Mitja Petita Familiar! La guanyadora del concurs va ser l’Arlet!

Abans de celebrar-se la Mitja Familiar, els alumnes de Cicle Superior de l’escola, juntament amb els alumnes de Cicle Superior de l’Escola Pau Boada van fer una activitat conjunta en la que van anar corrents, caminant-corrents o caminant fins a les Cabanyes, tot fent la distància aproximada de la Cursa. Un cop van arribar a les Cabanyes, es va fer el sorteig d’una inscripció per classe.

Finalment..va arribar el dia de la Cursa familiar Mitja Petita! Molts alumnes de l’escola hi van participar i amb totes les fotografies que ens han portat, hem fet el mural de la Mitja Marató!