Fem xarxa competencial: un nou projecte!

El projecte “Fem xarxa competencial” que iniciarem en breu a l’escola, està adreçat als alumnes de 5è i 6è de l’escola i s’emmarca dins del projecte #POEFA ( Projectes amb Oportunitats d’Èxit educatiu a Favor de l’Alumnat). Aquest, és un projecte escolar amb accions innovadores de suport i reforç per a la reducció i la prevenció de l’abandonament escolar prematur i el foment de la igualtat d’accés a una educació de bona qualitat entre les etapes de primària i secundària obligatòria.El programa està finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat114 pel #FSE (Fons Social Europeu).

El centre prioritza el reforç de competències en les diferents àrees, incidint sobretot en les d’expressió artística i llengua anglesa per acompanyar l’aprenentatge de l’alumnat per assolir l’èxit acadèmic relacional i personal en les etapes de transició educativa.

Voleu saber quines són les activitats que farem en aquest projecte? Totes elles estan pensades per incidir en la competència matemàtica, lingüística i artística.

Per a l’alumnat de cicle superior:

-Sortides a l’entorn proper.

-Tallers de robòtica.

-Tallers d’expressió oral: “Roald Dahl” i “Conjur per mirar d’aprovar sense estudiar”.

-Tallers d’instrument de vent (projecte +música)

-Escape room.

-Taller familiar de jocs.

#POEFA #èxiteducatiu #FSE