ENLLAÇ BLOG HÀBITS SALUDABLES 5È

Si cliqueu l’enllaç, trobareu el blog “Hàbits saludables”, realitzat per 5è A i B. En aquest projecte, els alumnes pretenen que tingueu uns hàbits de vida més saludables i que ho passeu molt bé visitant el seu blog. Un blog dut a terme amb un gran treball d’investigació i d’ampliació, integrant i desenvolupant la competència digital (cerca per la Web, Google Drive, documents en línia, aplicació per crear infografies, aplicació per crear i editar un blog, etc.) tot de forma cooperativa. Cal destacar, que aquesta manera d’aprendre, estimula als alumnes a escriure, intercanviar idees, treballar en equip i dissenyar i visualitzar de manera instantània tots els coneixements assolits, reproduint-los d’una manera més funcional i significativa, és a dir, es produeix un aprenentatge més competencial.

Enllaç Bloghttps://bit.ly/2snzOnN