material i llibres de text curs 2019-2020

ROBÒTICA I EDAT MITJANA

Maqueta d’una ciutat medieval

La ciutat medieval ha estat dissenyada en el marc d’un projecte interdisciplinari desenvolupat pel Club Learnick i els alumnes de 4t, 5è i 6è de Primària de l’escola Jacint Verdaguer de Pallejà.

L’objectiu era estudiar com era la vida a l’època medieval i dissenyar i imprimir en tres dimensions la simulació d’una ciutat de l’època. Com a projecte interdisciplinari, vincula les ciències socials amb la robòtica i l’aprenentatge d’eines digitals.

L’alumnat ha treballat en petits grups per fer la recerca, superant reptes que posaven a prova els seus coneixements sobre l’època i desenvolupant els edificis amb eines educatives de disseny en 3 dimensions.

Construïm una ciutat medieval s’integra al projecte de l’àrea d’Acció Cultural i Educativa del Museu d’Història de Catalunya que té com a objectiu fomentar l’interès en la recerca en ciències socials entre l’alumnat de primària.

ENS POSEM EN MARXA AMB LA REFORMA DEL PATI

El dia 6 de juny els voluntaris de la comunitat educativa ens vem posar a feinejar per:

• Construir el circuit de rodes que han dissenyat els alumnes de 1r,2n i 3r.
  • Pintar el fons del rocòdrom proposat pels alumnes de 4t i 5è.
  • Les pissarres exteriors de paret proposades pels alumnes d’Educació Infantil.

Les propostes finals han estat votades per tots els alumnes de l’escola.

Un cop acabada la jornada de treball vem gaudir d’un aperitiu musical amenitzat pels alumnes dels combos musicals de l’escola i un dinar de germanor.

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM.

Somiem el nostre pati

Us convidem a la jornada lúdico-festiva del dia 19 de maig per continuar treballant sobre el nostre somni de tenir uns patis millors. Uns patis que siguin una prolongació del procés ensenyament-aprenentatge.

Concert de Sant Jordi 2019

Enguany celebrarem el concert de Sant Jordi el 12 d’abril de 2019 a les 15:00h a la sala Pal·ladius de Pallejà.
NOVETAT!!!!Projecte de renovació dels pati de l’escola.
Enguany comencem la renovació del pati de l’escola, un projecte participatiu entre
alumnes, famílies i escola.
El projecte inclou uns canvis… Llegeix més»