AGENTS MEDIAMBIENTALS

Aquest curs hem creat un nou càrrec a les classes, és l’agent mediambiental i ja hem realitzat la primera reunió on hem parlat de la importància de cuidar el Planeta on vivim i hem visualitzat el següent video com a introducció.

Les seves funcions seran, segons hem acordat en la primera reunió, les següents:

•  Vetllar per apagar els llums i els projectors de les aules quan no hi hagi ningú.
  • Encarregar-se de que tots reciclem el plàstic.
  • Quan sigui hivern, vetllar par que les finestres estiguin tancades i recordar al mestre de regular el termòstat.
  • Fer el seguiment del calendari mediambiental que ens ha proporcionat l’Ajuntament de Pallejà.

ENLLAÇ BLOG LITERARI 5È

Si cliqueu l’enllaç, trobareu el “Blog Literari”, realitzat pels alumnes de  A i B. En aquest, es pretenen fomentar un hàbit de lectura compartida. Es tracta d’un repositori de breus ressenyes i comentaris personals d’una gran varietat de llibres llegits durant el curs.

És hora de compartir la nostra experiència lectora amb els altres! No et perdis les publicacions dels nostres alumnes de .

Enllaç Bloghttps://escolajverdaguer.blogspot.com/index.html

ROBÒTICA I EDAT MITJANA

Maqueta d’una ciutat medieval
La ciutat medieval ha estat dissenyada en el marc d’un projecte interdisciplinari desenvolupat pel Club Learnick i els alumnes de 4t, 5è i 6è de Primària de l’escola Jacint Verdaguer de Pallejà.
L’objectiu era estudiar com era la vida a l’època medieval i… Llegeix més»

Concert Sant Jordi 2019

En aquest article trobareu els vídeos de tot el repertori musical interpretat pels alumnes de l’escola Jacint Verdaguer, en el concert de Sant Jordi, celebrat a la sala Pal·ladius de Pallejà, el dia 12 d’abril.
Aquesta vegada, el concert té com a temàtica les efemèrides, tota una… Llegeix més»

Somiem el nostre pati

Us convidem a la jornada lúdico-festiva del dia 19 de maig per continuar treballant sobre el nostre somni de tenir uns patis millors. Uns patis que siguin una prolongació del procés ensenyament-aprenentatge.

Concert de Sant Jordi 2019

Enguany celebrarem el concert de Sant Jordi el 12 d’abril de 2019 a les 15:00h a la sala Pal·ladius de Pallejà.
NOVETAT!!!!Projecte de renovació dels pati de l’escola.
Enguany comencem la renovació del pati de l’escola, un projecte participatiu entre
alumnes, famílies i escola.
El projecte inclou uns canvis… Llegeix més»

COBLA 2.0 AL PALAU DE LA MÚSICA

Els alumnes de 3r i 4t visitaren El Palau de la Música Catalana, on van gaudir de la fantàstica proposta escènica i musical de visió moderna i contemporània, la qual va trencar alguns estereotips tradicionals vinculats a aquesta agrupació instrumental. Sense renunciar a la sonoritat… Llegeix més»