ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Es convoquen ELECCIONS per a la renovació de 2 REPRESENTANTS DE PARES I MARES per al Consell Escolar.

Podeu consultar el llistat del CENS ELECTORAL que està al TAULELL D’ANUCIS EXTERIOR. Si hi ha algun error, us preguem que ho comuniqueu a secretaria, abans del dia 14 de novembre.

Tots els pares i mares podeu presentar CANDIDATURES fins el 16 de novembre. Cal lliurar el document, que podeu demanar a consergeria, al despatx de l’escola,

Les VOTACIONS seran el dimecres 27 de novembre, de 9:00h a 9:30h del matí i de 16:30h a 18:00h de la tarda.

Els alumnes de 4t fan el seu primer enregistrament musical

Els alumnes de 4t han fet una estada de tres dies al CDA Pau Casals i entre les activitats musicals que han realitzat ha estat l’enregistrament en un estudi d’una cançó preparada prèviament a les sessions de conjunt instrumental. Aquí us deixem el seu treball.

Si voleu escoltar l’enregistrament de la cançó Stand by me cliqueu els auriculars.