Actualitat

L’escola és tancada, però seguim treballant al teu servei per garantir l’atenció als infants i les famílies.

Comunicació amb els infants diària amb propostes d’activitats i recomanacions a través de blogs i classrooms. Entreu a diari per a veure les novetats de cada curs.

Infantil 1r i 2n 3r 4t Classroom 5è Classroom 6è Música

Comunicació d’escola amb les famílies via TokApp Resultat d'imatges per a "tokapp"

Comunicació de les famílies amb l’escola a través dels mails de les tutores o a admin@escolajverdaguer.cat

Altres informacions Resultat d'imatges per a "twitter"i Resultat d'imatges per a "instagram"

El Departament d’Educació ajorna tots els tràmits relacionats amb el procediment de preinscripció i matriculació de l’alumnat de tots els ensenyaments, en totes les etapes.

El Departament està treballant per tal que els diferents processos de preinscripció i matriculació es puguin dur a terme amb totes les garanties. Al mateix temps, es treballa per tal d’adequar els tràmits pensant en les circumstàncies actuals.

​S’informarà sobre el nou calendari d’actuacions tant aviat com sigui possible.​

Vídeo del conseller Josep Bargalló, sobre l’ajornament de la preinscripció escolar.

“El que és important és garantir que totes les famílies pugueu exercir el dret de demanar plaça per als vostres fills i filles. No patiu. Ningú no es quedarà sense poder-ho fer”.

• 18/03/2020

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

Si voleu més informació del projecte educatiu cliqueu aquí.

Move your body!

GOOD MORNING!
https://drive.google.com/file/d/1MDXeOoZcA3HqYm52PXQy95fAPYDDN3mb/view?usp=sharingToday we will have a new recomendation for your bodies!
You only need a bottle of water and 15 minuts!
Move your body and enjoy with your family!
Cada setmana tindreu noves propostes en video de la vostra super teacher Ana.
A l’enllaç… Llegeix més»

8 orientacions per TRIAR ESCOLA

Si sou una família que està en procés de preinscripció escolar, segur que us heu fet preguntes com: Què he de tenir en compte a l’hora d’escollir l’escola del meu fill? En què m’hauria de fixar quan vagi a les portes obertes? Quines preguntes puc fer durant la visita? Què he de posar a la balança per prendre una bona decisió?

En el “llibret” 8 orientacions per triar escola trobareu algunes propostes que us poden ser de gran utilitat a l’hora d’informar-vos sobre els centres educatius que teniu al vostre entorn, i també algunes orientacions per prendre la decisió.

Descarrega el llibret per més informació

COMPOSITORS A L’AULA

Els alumnes de 2n participen en el programa educatiu de l’Auditori de Barcelona “els compositors a l’aula”. Avui ens ha visitat el compositor Agustí Charles per treballar conjuntament amb la composició que han fet els propis alumnes inspirant-se en l’obra d’aquest compositor. Una gran activitat de creativitat que ajuda a cohesionar el grup perquè aprenen a respectar la creació de cada grup i a escoltar-se per aconseguir entre tots un mateix objectiu. Ha estat una jornada molt intensa d’aprenentatge.