REOBERTURA DELS CENTRES EDUCATIUS

Benvolgudes famílies,

Després de la declaració del Conseller d’Educació, el Sr. Josep Bargalló, us informem que la direcció del centre  ens estem reunint per tal de coordinar les actuacions que durem a terme per a la reobertura dels centres en Fase 2 de desescalada prevista pel 8 de juny de 2020

Tan aviat com concretem aquest retorn us informarem.

Atentament,

La direcció de l’escola

PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ

(Per a alumnes de nova incorporació al centre)

Per al segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria, s’estableixen els calendaris següents:

• Període de presentació de sol·licitud de preinscripció: 13 a 22 de maig
  • Matrícula: 13 a 17 de juliol

COM FER-HO?

• Sol·licitud telemàtica al lloc web del Departament d’ Educació: ENLLAÇ
  • Enviar el resguard de la sol·licitud junt a la documentació requerida (en foto o escanejada) AL CORREU DEL CENTRE: a8022677@xtec.cat
  • Per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació telemàtica s’ha de demanar cita prèvia  al correu de l’escola o via telefònica (les cites presencials seran del 19 al 22 de maig de 2020,ambdós inclosos).

PETICIÓ CITA per fer la PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL :

HORARI DE PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL (19 AL 22 de maig de 2020)

• De 09:00h a 13:00h

PUBLICACIÓ DE L’ OFERTA inicial-places vacants del centre

Si voleu més informació cliqueu les imatges
L’escola és tancada, però seguim treballant al teu servei per garantir l’atenció als infants i les famílies.

Comunicació amb els infants diària amb propostes d’activitats i recomanacions a través de blogs i classrooms. Entreu a diari per a veure les novetats de cada curs.

Infantil 1r i 2n      3r 4t Classroom 1r Classroom 2n Classroom 3r Classroom 4t Classroom 5è Classroom 6è Música

Comunicació d’escola amb les famílies via TokApp Resultat d'imatges per a "tokapp"

Comunicació de les famílies amb l’escola a través dels mails de les tutores o a admin@escolajverdaguer.cat

Altres informacions Resultat d'imatges per a "twitter"i Resultat d'imatges per a "instagram"

Diada de Sant Jordi 2020

La diada de Sant Jordi, la festa més gran de l’escola Jacint Verdaguer, avui també la celebrem.

Aquest Sant Jordi de l’any 2020 és tant excepcional que tothom ho tindrà en el seu record per mai més.

Els mestres de l’escola Jacint Verdaguer us volem dedicar un conte de Sant Jordi molt especial.

Molt bon Sant Jordi de part de tot l’equip de mestres de l’escola! Que sigueu molt feliços i que tingueu molt bona diada.

Move your body!

GOOD MORNING!
https://drive.google.com/file/d/1MDXeOoZcA3HqYm52PXQy95fAPYDDN3mb/view?usp=sharingToday we will have a new recomendation for your bodies!
You only need a bottle of water and 15 minuts!
Move your body and enjoy with your family!
Cada setmana tindreu noves propostes en video de la vostra super teacher Ana.
A l’enllaç… Llegeix més»

8 orientacions per TRIAR ESCOLA

Si sou una família que està en procés de preinscripció escolar, segur que us heu fet preguntes com: Què he de tenir en compte a l’hora d’escollir l’escola del meu fill? En què m’hauria de fixar quan vagi a les portes obertes? Quines preguntes puc fer durant la visita? Què he de posar a la balança per prendre una bona decisió?

En el “llibret” 8 orientacions per triar escola trobareu algunes propostes que us poden ser de gran utilitat a l’hora d’informar-vos sobre els centres educatius que teniu al vostre entorn, i també algunes orientacions per prendre la decisió.

Descarrega el llibret per més informació

COMPOSITORS A L’AULA

Els alumnes de 2n participen en el programa educatiu de l’Auditori de Barcelona “els compositors a l’aula”. Avui ens ha visitat el compositor Agustí Charles per treballar conjuntament amb la composició que han fet els propis alumnes inspirant-se en l’obra d’aquest compositor. Una gran activitat de creativitat que ajuda a cohesionar el grup perquè aprenen a respectar la creació de cada grup i a escoltar-se per aconseguir entre tots un mateix objectiu. Ha estat una jornada molt intensa d’aprenentatge.