SOMIEM EL NOSTRE PATI

PROJECTE DE RENOVACIÓ DEL PATI DE L’ESCOLA

Com ja sabeu hi ha en marxa un projecte per renovar el pati de l’escola. Es tracta d’un projecte que tot just ha començat i l’objectiu del qual és treballar perquè els patis es converteixin en espais d’aprenentatge en el que els infants puguin aprendre i desenvolupar les seves capacitats a través del joc.

Volem treballar perquè aquesta iniciativa estigui sempre en marxa, donant resposta a les noves necessitats que puguin sorgir.

Es tracta d’adaptar-nos a formes d’aprenentatge més significatives pels alumnes.

Per portar a terme aquesta tasca hem de treballar conjuntament l’escola,les famílies i els alumnes, donant així un valor inqüestionable als resultats.

Algunes de les actuacions en les que la comissió està treballant actualment són :

• La creació d’un hort.
  • Plantada de flors i plantes aromàtiques en diferents espais.
  • Circuit de pneumàtics.
  • Circuit de troncs.
  • Hotel d’insectes.
  • Pissarres.
  • Pintar els murs del pati.
  • Pintar al terra jocs de gran format.
  • Rocòdrom
  • Cuineta

Els alumnes de l’escola, ajudats per l’equip de mestres,  tenen un paper important en l’elaboració del disseny de les diferents actuacions, i les famílies tenim la possibilitat de participar de diferents maneres: amb aportacions econòmiques, amb idees, amb  mà d’obra i gestió.. Tota ajuda és benvinguda !!!