Menjador escolar

Menú 2n trimestre CURS 2022-2023

Telèfon exclusiu per el servei de menjador i acollida matinal

Coordinadora de menjador (Cristina Jarandilla) TELF 685189836. Es pot comunicar via Whatsapp.
L´horari d’atenció a les famílies serà el mateix que fins ara, de 9.00 a 10.00h
Moltes gràcies per la col·laboració
7 ITRIA SA

SERVEI DE MENJADOR EN CAS DE CONFINAMENT

Us informem que davant la possible situació de confinament dels vostres fills/es en cas d’un positiu per COVID-19 i seguint les mesures establertes, des de 7 i TRIA, juntament amb la direcció de la vostra escola, hem acordat el subministrament de l’àpat (dinar) per a tots els usuaris DE MENJADOR, que temporalment no puguin utilitzar el servei, amb motiu de les mesures preventives que es prenguin per la COVID-19 (quarantena, aïllament o confinament del centre o grup).

Els usuaris que ho sol·licitin hauran de seguir les mateixes condicions d’inscripció a aquest servei.

CARTA INFORMATIVA

PROCEDIMENT DE COMUNICACIÓ

EL PROJECTE SERVIM-NOS

horitzontalCOLOR_ambfons

AMB EL SEGÜENT VÍDEO US VOLEM PRESENTAR EL NOU PROJECTE EDUCATIU DEL MENJADOR.

Amb l’aplicació d’aquest projecte hem hagut de fer un canvi d’organització que ha motivat fer activitats en l’espai de lleure lligades al Projecte Educatiu de centre:
  • Els alumnes fan 15 minuts de lectura diària just abans de començar les classes de la tarda.
  • Una part d’aquest espai de lleure, els nens/es juguen amb jocs de taula educatius.
  • Dos dies en setmana (cicle mitjà i cicle superior) poden assistir voluntàriament a les sessions de dansa.
  • Espai de lleure lliure acompanyats sempre pels monitors.