Ajudem als nostres companys de 4t.

Els alumnes de 6è havien elaborat unes normes per poder jugar a futbol al pati, sense enfadar-se i passar-ho bé. Va ser fruit de moltes reunions entre la tutora i entre ells mateixos per solucionar aquest problema que portaven anys arrossegant-lo. Finalment, entre tots i totes van acordar una sèrie de normes que han donat molt bons resultats i ara a les estones de pati on hi ha l’opció de jugar a futbol, ja no hi han conflictes.

Un bon dia l’Anna / tutora de 4t es va assabentar que teniem aquest document de normes i ens va demanar si els nostres alumnes de 6è podien fer de mediadors amb els alumnes de 4t ,que en aquell moment ,estaven passant també pel mateix problema. Tot un èxit!