SETMANA DE LA SOLIDARITAT: CICLE MITJÀ AMB LA SALUT MENTAL

CUIDEM LA NOSTRA SALUT MENTAL

La salut mental i el benestar emocional són conceptes relacionats amb com ens sentim, ens trobem o actuem en el nostre dia a dia.

Aquesta setmana amb motiu de la celebració de la setmana de la solidaritat, a l’escola l’hem dedicat a donar més visibilitat el concepte de la SALUT MENTAL. Així doncs, els alumnes i les alumnes de cicle mitjà, durant la realització dels grups interactius han ideat, elaborat i redactat la lletra d’unes cançons en les que amb molt d’entusiasme i a ritme de rap ens donen uns missatges molt reveladors.

Us deixem els enllaços dels videos de cadascun dels raps perquè els gaudiu tant com nosaltres fent-los.