Extensió del temps d’aprenentatge

Aquesta Actuació Educativa d’Èxit consisteix en ofertar activitats fora de l’horari lectiu de suport a la tasca escolar. Permet accelerar els aprenentatges de tot l’alumnat i possibilita una major igualtat d’oportunitats.

Un exemple és la Biblioteca Tutoritzada. Aquesta activitat amplia el temps d’aprenentatge i compta amb la participació de voluntaris i alumnat. L’activitat es porta a terme a la Biblioteca del centre.

A la Biblioteca Tutoritzada es dóna suport als alumnes en les seves tasques escolars, es resolen dubtes, es porten a terme recerques, s’aprèn a llegir, es fomenta el gust per la lectura i s’estudia, tot fent us de l’aprenentatge dialògic, és a dir, l’aprenentatge entre iguals, mitjançant la interacció i la col·laboració entre l’alumnat que hi participa i l’ajuda del voluntariat.

Aquesta activitat va dirigida a tot l’alumnat del centre. Obrim la biblioteca totes les tardes de 16:30h a 18h. La Biblioteca Tutoritzada està oberta a la participació de tot tipus de voluntaris, ja siguin familiars, amics, estudiants, ex-alumnes, etc…

Tothom que vulgui participar pot fer-ho.

Us esperem! Recordeu que el primer dia heu de venir acompanyats perquè us fem el carnet d’usuari.