Tallers diversificats

A partir d’avui a l’escola comencem tres nous tallers gratuïts extraescolars pels alumnes des de P5 fins a 6è de Primària.

TALLER DE MULTIESPORTS
Es portarà a terme els dimarts i dijous de 16:30 a 18:00.
Activitat esportiva i de formació dirigida als alumnes des de P5 fins a 2n d’Educació Primària. L’objectiu és adquirir la màxima riquesa motriu i poder escollir l’esport que més els agradi a partir de 3r. És una activitat totalment lúdica on volem introduir l´infant en el món de l´esport mitjançant el joc i la descoberta de diferents moviments i possibilitats motrius.

TALLER D’HANDBOL
El taller es porta a terme els dimarts de 16:30 a 18:00 per infants de 3r i 4t i els dijous de 16:30 a 18:00 pels alumnes de 5è i 6è.
Proposem una activitat d’iniciació a l’handbol per a l’alumnat a partir de 3r d´ Educació Primària. La filosofia de l’activitat es basa en la formació individual, la integració social i la millora de la salut a través de l’handbol. Les senzilles normes d’aquest esport permeten una ràpida adaptació de tots els alumnes que comencen a practicar.

TALLER D’APRENENTATGE DE LA LECTURA I L’ESCRIPTURA
El taller es portarà a terme els dimarts de 16:30 a 18:00 per infants de 3r i 4t i els dijous de 16:30 a 18:00 pels alumnes de 5è i 6è.
Treballar al màxim l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura és un dels grans objectius dintre de l’escolaritat. I és que tots els aprenentatges passaran per la lectura, la comprensió lectora o l’escriptura (sigui un problema de mates, un tema de medi o una cançó de música). D’aquí la gran importància d’una bona adquisició d’aquest procés tan complex.

TALLER D’ESTUDI ASSISTIR DE CICLE MITJÀ
El taller es portarà a terme els dimarts de 16:30 a 18:00 per infants de 3r i els dijous de 16:30 a 18:00 pels alumnes de 4t.
Els tallers de suport a l’estudi tenen com a finalitat general potenciar la igualtat d’oportunitats, evitar qualsevol classe de marginació i exclusió i afavorir l’èxit escolar de l’alumnat tot potenciant l’autonomia en l’aprenentatge de l’alumnat.